• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Panerai memorabilia

Jag sitter på en tavla av en konstnär och väldigt känd panerai-samlare vid namn Eng Tay. Han gjorde ett par ex för auktion när invasionen av Ukraine hände, vars direkta vinst av försäljningen gick till donation till Ukraina.

Bild för det är kul -
d08a47c2-1cdc-4eaa-bee9-d844d8fd6c75.jpeg

Har även en bok köpt på KS gtg om en båt panerai köpte och investerade i - just båten Eileen. Inget foto på boken då den är i flyttlådor, men min båtintresserade pappa älskar att flippa igenom den. Tror mig bestämt att auktionen för boken gick till Barncancerfonden?

Jag sitter på en tavla av en konstnär och väldigt känd panerai-samlare vid namn Eng Tay. Han gjorde ett par ex för auktion när invasionen av Ukraine hände, vars direkta vinst av försäljningen gick till donation till Ukraina.

Bild för det är kul -

Har även en bok köpt på KS gtg om en båt panerai köpte och investerade i - just båten Eileen. Inget foto på boken då den är i flyttlådor, men min båtintresserade pappa älskar att flippa igenom den. Tror mig bestämt att auktionen för boken gick till Barncancerfonden?
Superhärlig ju! Det är precis sånt här som hade varit kul att komma över.
Scannar av nätet emellanåt men det är snålt med kul objekt.

Bild för det är kul -

Även jag har en Eng Tay-print.
Tyvärr har ramen råkat gå sönder, ny ska införskaffas.

IMG_9259.jpeg

Jag skulle vilja ha en liten svart gris, en sån som SWC postade några inlägg upp, men då jag köpte bara ett halvt set (602 och inte 594) så blev det inte så.

Vad jag däremot har utöver en drös böcker, en kaffekopp, nyckelringar och diverse PDay-merch, är två ganska diskreta och vettiga mössor. Båda i storlek large, men en är för liten för mitt huvud och en är för stor. Därmed har jag inte använt dem. Så om någon är intresserad... ;-)
IMG_2699.jpeg

Jag skulle vilja ha en liten svart gris, en sån som SWC postade några inlägg upp, men då jag köpte bara ett halvt set (602 och inte 594) så blev det inte så.

Vad jag däremot har utöver en drös böcker, en kaffekopp, nyckelringar och diverse PDay-merch, är två ganska diskreta och vettiga mössor. Båda i storlek large, men en är för liten för mitt huvud och en är för stor. Därmed har jag inte använt dem. Så om någon är intresserad... ;-)
IMG_2699.jpeg

Grisen kan vara till salu kom med bud

Jag vet inte heller vad de kostar och är sannolikt fattigare än mårt men skulle ha avstå hade jag varit nyfiken.

IMG_2699.jpeg
Är det den högra som är för stor så är man ju lite sugen ☺️

En Paneraimössa så som @mårt s vänstra skulle man vilja ha ❤️

Om någon sitter på en så får ni gärna höra av er

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp