• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai OEM 24mm straps och buckle

danne10

Panerai
2-Faktor
Hej, jag är numera utan Panerai och även om jag säkert kommer skaffa en vid tillfälle så kollar jag om det finns något intresse för mina straps.

Beige med beige söm OEM sk MX strap med måtten 24/24 med insydd buckle, välanvänt med mycket liv kvar, en tråd har släppt lite vid spännet: 500kr

Svart med vit söm OEM sk MX strap, med måtten 24/24 med insydd buckle, välanvänt med mycket liv kvar, en keeper (letar efter den andra) 500kr

Ljusblått OEM kroko med måtten 24/22, aningen missfärgat (ingen aning hur) men ett grymt sommar strap: 500kr SÅLD

OEM Monte Carlo kalv strap med måtten 24/22, kanon skick: 750kr

Svart OEM kalv med måtten 24/22 i kanonskick: 750kr såld

Peter Watchacc sk Jules Verne strap (ej OEM) med måtten 24/22 i kanonskick, ett härligt sommarstrap: 350kr SÅLD

OEM buckle för strap som taper till 22mm, bra skick men ett par swirls: 500kr såld

Bonus: köp 2 straps och jag skickar med en OEM skruvmejsel i påse (säljes inte separat) såld

Strapsen finns i Stockholm, frakt bjuder jag på, gillar du inte priserna så dra ett bud (men behåll lite värdighet)

Självklart fixas paketpriser, kan tänka mig byten, skor, solglasögon, iphone5 mm

Tack för titten

// Danne
image.jpg
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    233.6 KB · Visningar: 82
Topp