• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai OEM Ponte Vecchio 24mm + OEM Buckle

Oktogon

Panerai
Pris
2000
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Till salu är ett OEM Ponte Vecchio (PV) i den fantastiska mörkbruna nyansen. Bandet mäter 24/22 mm, är standardlängd, och är köpt av mig ny från AD. Ingår även tuber. Använd ett tiotal gånger max så i väldigt gott skick med få spår av användning. Se länk för mer information https://www.panerai.com/en/accessories/straps-and-bracelets/bucket0/mx0090ht.html

Listpriset för bandet är 2.600 kr och jag önskar 1.300 kr.

Också till salu är ett OEM Buckle i polerat stål, dvs samma typ av spänne man får med vid nyköp av exempelvis 44mm Panerai Luminor. Spännet är 22mm så passar med andra ord bandet ovan. Spännet har använts men är överlag i bra skick även om det finns spår av desk-diving. Se länkt för mer information https://www.panerai.com/en/accessories/buckles/pav00625.html

Listpriset för spännet är 2.500 kr och jag önskar 1.000 kr.

Alternativt kan både band + spänne köpas för 2.000 kr.

Tänkbara byten listade nedan:
  • OEM Panerai band 22/20 mm
  • OEM Panerai buckle 20 mm
  • 17/16 mm Struts eller annat trevligt band till en Reverso
  • Fritt fram att testa med icke-OEM band som ni tycker passar till Panerai och mäter 22/20

Ser helst affär f2f i centrala Stockholm men kan även skickas.

IMG_0788.jpg


IMG_0789.jpg


IMG_0793.jpg


IMG_0792.jpg


864CC4D1-CF5F-495E-9C4D-696AE9563AF2.jpeg


Klockan ingår ej :) Tack KS för annonsmöjlighet.
 
Topp