Grattis, den är så jävla fin! Ser ut att sitta mycket bra på din handled medBack on the Luminor track
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis, den är så jävla fin! Ser ut att sitta mycket bra på din handled medBack on the Luminor track
![]()
Håller med om 3312. De har liksom tappat paneraikänslan. Grattis igen.Källa på det kompis
Men tack!
Ska sägas att jag parallellt testade en bettarini 44mm (1086) och 3312 för att verkligen känna på de olika storlekarna och modellerna samtidigt. Bettarinicaset sitter fortf bra men blev 3312 funkade inte alls. Upplevde den som för platt. Kändes oproportionerligt lång horn-horn. Synd, ballt med 500m.
Men vi får se om 422 får stanna. Men tror det.
Som en smäck!111 ut, 233 in. Borstad 1950 boett i kombination med polerad bezel, super dome, blanka visare som fångar ljuset... Det är svårslaget.
![]()
![]()
![]()
![]()
Stort grattis! En av de bästa helt klart.111 ut, 233 in. Borstad 1950 boett i kombination med polerad bezel, super dome, blanka visare som fångar ljuset... Det är svårslaget.
![]()
![]()
![]()
![]()
Är det där en 1084?Sådärja. En Luminor igen. Det var ett tag sen nu!
![]()
![]()
![]()
Yes!Är det där en 1084?
Grattis!
Sjukt bra! Blanka visare som fångar ljuset är nästan ett måste för mig när man väl testat.Sådärja. En Luminor igen. Det var ett tag sen nu!
![]()
![]()
![]()
Nice!Nytt in - 574
![]()
![]()
![]()
MagicNice!
Men hur kan den vara den 555e av totalt 500?![]()
Haha. AI-fiffel mao
Grattis till denNytt in - 574
![]()
![]()
![]()
Jag också, sen den kom ut på det gröna bandet.Grattis till denjag har också spanat massa på 574 på sistone
![]()