• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai PAM 005 *PRISBUMP 16/2*

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Hjälper en kompis att sälja sin Panerai PAM 005. Vid intresse PMa mig så sätter jag er i kontakt.

Panerai PAM 005 från 2006. Klockan är i bra skick, hairlines från normalt användande förekommer samt två dings vid klockan 6 och 10 dock inget som är störande.

Servicehistoriken är okänd men den är gångtestad och trycktestad i oktober 2014 med bra resultat. Utlåtandet var att den är tät samt att inget servicebehov finns . Amplitud var då 308 och avvikelse på +6/dag kvitto på testet finns.

Klockan går överlag väldigt bra, Uppvridningen går mjukt och lätt.

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg


Pris: (35000:- ) NU: 34000:- + eventuell frakt. I priset ingår Panerai svart läder på originalspänne, Panerai orginalgummi , svart hirsch knight, brunt handgjort läder med spänne, brunt läder Nato, camo-grönt nylon Nato och ett blått nylon Nato.

Kan mötas upp i Västerås/Mälardalen.

Retur: Inom 24 h om klockan inte skulle motsvara beskrivningen i annonsen, klockan ska då skickas försäkrad tillbaka till mig. Vid f2f ingen retur.

Tack KS för annonsplatsen!
 
Senast ändrad:
Topp