Laddar...
Kaplans
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis

Säljes/Bytes Panerai PAM 01000 prisbumb 12/6

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av GRONK, 7 juni 2019.

Royal Watches Sweden
  1. GRONK
    Trådstartare

GRONK Tantal

Från:
    Skåne
    Pris:
    32900kr
    Returpolicy:
    Enligt ök.
    Hej!
    Trodde denna skulle få stanna längre, men tyvärr föll den inte mig i smaken. Vill helst byta mot en Omega Speedmaster FOIS, med länk om det är möjligt. Möjligtvis intresserad av andra byten som är av intresse. Endast pengar ner eller rent byte. Testa mig! :)

Klockan är uttagen 2017-10-05. Köptes av mig här på KS i Mars. Klockan går fint utan anmärkningar. Har inga dings eller synliga skador som jag tänker på eller har märkt. Klockan har varit inne på ett garantiärende i början av året, enligt förra ägaren (detaljerat kvitto från Panerai finns). Så klockan är nyservad, trycktestad.
    Klocka kommer fullset med allt vad det innebär. Kommer även med ett flertal aftermarket band, men även ett svart OEM läder.

Pris: 34 000kr 32 900kr inklusive värdefrakt. Byter helst!
    Referenstråd
    OBS!
    F2f går bra i Malmöområdet fram till den 16e juni. Mellan den 16-23e juni befinner jag mig i Stockholm och kan mötas i Stockholmsområdet.

IMG_9520.JPG IMG_9525.JPG

Senast ändrad: 12 juni 2019 kl 17:42
    Bas, Golle_std, Ahla77 och 9 andra gillar detta.
Gripenbro