• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai, PAM 111

Vnagenius

Cartier
2-Faktor
Dags att skiljas från min Panna som jag lovade mig själv att behålla för all framtid, har ni hört det förut...

Jag köpte klockan i Februari i år genom KS.
Klockan hade då vilat i bankfack under en längre tid och var i formidabelt skick. En minimal ding på baksidan på ena bandhornet var det enda som skilde den från ett nytt ex.
Sedan dess har någon hairlinerepa tillkommit som är enkelt polerbar med Cape Cod om man känner för det, i övrigt är den fortfarande i mycket gott skick.

Klockan kommer komplett med precis allt som följer med vid nyköp såsom ytterboxen i papp, innerbox, träbox, hangtagar, cert, chronometer cert etc etc.
Klockan är en K-serie med certet stämplat i April 2010.

Jag har efter mycket velande kommit fram till att jag vill byta ner mig, tror jag. Alltså primärt byte men även kontantaffär kan vara aktuellt.
Vid byte kan jag tänka mig det mesta men har en förkärlek till Breitling och skulle gladeligen ta emot en Breitling Superocean Steelfish som delbetalning. Vintageklockor är dock inte aktuellt.
Flera klockor kan också tas emot som byte och möjligheten finns att skjuta till ett par tusen om det krävs.
Klockan finns i Halmstad.

Prislapp 31.500:-

Här följer lite bilder på objektet i fråga.
På OEM gummi
7Hv5MUA.jpg

S6H7Ypo.jpg

På OEM Kalvskinn
JEpK0K1.jpg

Bilder på det band jag använt mest på klockan, typ Assoluto. Inte OEM
quLMLTC.jpg

6CTRE8P.jpg

InO3kp8.jpg

vmiJeWx.jpg

Samtliga band till klockan
H1T3zEH.jpg

Box med tillbehör
VZAuzJ2.jpg


Tack för visat intresse och annonsplats / Viktor
 
Topp