• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai PAM 112 - 99% skick, fullset!

Säljer denna på uppdrag av scaroscaro här på forumet.

Jag har själv ägt denna Panerai och jag går i god för dess skick och funktion.
Klockan är i ett superskick med försumbara tecken på slitage.

Med klockan följer allt vid nyköp. Till och med ytterytterboxen i kartong medföljer!

Den är köpt hos gråhandlare och certifikatet är ej påskrivet.

Den har varit på service hos Nymans ur för ca 6 månader sedan där man reparerade kronan då tidsinställningen inte fungerade till fullo.

Med klockan följer original svart läder, gummerem samt två Cheepo63 läderremmar. Endast den enda syns på bilderna, och den andra ser snarlik ut men något mörkare samt tunnare.
Klockan har endast använts vid ett fåtal tillfällen de senaste två åren varför den nu avyttras. Inget byte mottages på denna affär, och ingen retur.

Jag garanterar att jag skickar den med värdefrakt samma dag, eller dagen efter mottagen betalning. Du får MMSat eller mailet ett kvitto från inlämning med kolinummer.

Priset är 36 500:- inkl. frakt.

Jag känner att bilderna ej gör klockan rättvisa, men det är det bästa jag kunde göra med en Ip6. :D

IMG_0422.jpg


IMG_0425.jpg


IMG_0421.jpg


IMG_0423.jpg


IMG_0424.jpg


IMG_0429.jpg


IMG_0430.jpg
 
Topp