• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai PAM 388 Radiomir

Tome

Cartier
Såg precis att det gick en likadan som min klocka, men 2 år äldre, på auktion för 48-49ksek (med lågt räknad dollarkurs och inklusive 25% provision)
https://auctionata.com/intl/o/160148/panerai-radiomir-black-seal-3-days-ref-pam-388-switzerland
Så jag bumpar denna som fortfarande är den billigaste PAM388, och en av de lägst prisade automatiska Radiomir som finns ute på marknaden globalt :) Fler bilder kan givetvis mejlas/sms:as om så önskas. /Tome

image.jpg

Fullset!
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Sandwich tavla!
image.jpg
image.jpg

Säljer nu min Panerai 388 Radiomir P-serie med 3-dagars in-house urverk P.9000, 45 mm. Uttagen av mig i mars 2014 och är således under garanti till mars 2016.
Kommer med det svarta original crocobandet samt ett OEM brunt assolutamente band. Sparsamt använd då den roterats med många andra ur och säljes pga att den tyvärr får för lite armtid. Några hairlines från kontoret (aka deskdiving), men inga repor. En miniding på glasringen mellan kl 4 och 5 men för liten för att fastna på bild. Värderings-/äkthets-intyg ifrån Kaplans finns (för försäkringen) - det är dock personligt och kan tyvärr ej överföras till ny köpare men finns för påseende vid affär. Går utmärkt (mot Emerald diffar den -1,8s per dygn mätt över 7 dygn).
En perfekt klocka till lite mer dressade tillfällen - eller om man gillar wirelugs som maximerar det breda (27mm) bandens exponering!

Givetvis fullset med ytterbox, trälåda, cert/garanti, bruksanvisning, 2 originalband, hangtag, gummiskydd.

Listpris på Nymans: 68400 sek.
Mitt pris: 46000 44000 sek (bästa priset på PAM388 som du hittar online!)

Referenser: "Tome" i goodguys-tråden.

Enda ev byten är Panerai Luminor eller Rolex Explorer II 216570 m svart urtavla. Pengar upp/ner enligt överenskommelse.
Helst affär f2f i Mälardalen/Uppsala/Gävle trakten men kan skickas med värdefrakt. Ingen retur vid f2f, men givetvis full retur inom 24 timmar om den skickas förutsatt att den skickas tillbaka med värdefrakt i samma skick som jag sände den i.
Hör gärna av dig om frågor eller funderingar finns :)

Mvh/Tome
 
Senast ändrad:
Topp