• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai PAM 572 Radiomir 1940

addel

Omega
2-Faktor
Pris
56000
Returpolicy
Enligt ÖK
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en PAM 572 som jag fick i delbyte i en tidigare affär här på klocksnack. Den är uttagen 2015 och sedan såld av Nymans pre owned 2018 och har sedan dess ägts av några olika medlemmar här på forumet.

Klockan går utmärkt och snittar ca 2 sek plus per dygn vid senaste uppmätningen. Överlag väldigt bra skick och inga djupare dings. Klockan tar 24 mm band och det medföljande OEM-krokodilbandet är så gott som oanvänt. Modellen har en sandwich-tavla med 12-3-6-9 siffror inklusive subsekund, vilket är en väldigt populär kombination. Klockan är automatisk och urverket är ett tunt P4000-inhouse med mikrorotor som har en gångreserv på tre dagar. Den har 100 m vattenresistens och den mäter 45x53x12,5 mm vilket gör den till en väldigt smidig panerai och en perfekt all around-klocka som är både sportig och dressig.

Allt som ingick vid nyköp ingår plus ett värderingsintyg från Nymans där nyvärdet värderas till 99' kr. Jag vill helst sälja klockan men kan även tänka mig vissa byten, t.ex. någon sportklocka på länk. Ni får gärna komma med förslag. Klockan finns strax norr om Stockholm och jag ser gärna en trevlig f2f-affär men kan självklart även skicka klocka. Då står köparen för frakten och retur enligt överenskommelse.

Pris: 56k

Nedan följer mina bilder. Om jag har glömt något är det bara att skriva. Tack KS för annonsplatsen!


IMG_20200905_105901.jpg


IMG_20200905_105831.jpg

IMG_20200905_102614.jpg
IMG_20200905_102622.jpg
IMG_20200905_122358.jpg
IMG_20200905_122108.jpg
 
Topp