• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Panerai PAM 609 (PB 2020-05-17)

TonySoprano

Basic
2-Faktor
Pris
36000
Returpolicy
Ej vid F2F. Vid distans så om något är felbeskrivet eller helt knas löser vi det givetvis.
Bilder Skickat
  1. Ja
Efter ett par månader som paneraiägare känner jag att det är dags för pannan att vandra vidare och för mig att prova något nytt. :)

Säljes
Panerai Radiomir 609, med Panerai In-house P5000. Klockan är uttagen i mitten av 2016. Perfekt klocka om man önskar prova en tunnare och nättare Panerai utan att köra på Due. trots 45 mm bärs den väldigt litet.

Klockan kommer fullset med inner- och ytterbox samt cert. Medföljer gör även 2 extra band utöver det bruna orginalbandet:
1 styck Oddface canvas (det ljusa som sitter på)
1 styck MANSAREA MA strap (handgjort i svart läder)

Skicket
Skicket är gott, inga nagg eller djupare repor. Möjligt att man kan hitta någon hairline här och där och lite små hairlines runt skruvhålen ffrån bandbyten. Klockan har primärt burits i kontorsmiljö vilket jag skulle säga reflekteras i skicket. Vad gäller orginalbandet är det i fint skick, men lite skavt i sidan.

Upplever att klockan går som den ska och håller tiden bra, men har gjort några mätningar. Gångreserven upplever jag även håller vad den lovar.

Fler bilder kan givetvis fixas vid intresse!!!!

Pris och byten:
37 000 SEK, 36 000 SEK, samma vid byte.

Vad gäller byten så är det fritt fram att testa mig, men gärna objekt i ungefär samma prisklass. Omega Seamaster AT, BB58, Omega seamaster 300..

Leverans:
F2F i Stockholm kan ev. fixas. Vid distansaffär gör vi upp kring värdefrakt.

Retur
Ej vid F2F. Vid distans så om något är felbeskrivet eller helt knas löser vi det givetvis.

Referenser
:
Finns, har gjort flera affärer här på KS.

Tack KS för ett grymt forum och fördärv! Ber även om ursäkt för de kassa bilderna....

Klocka 2.jpg

Klocka1.jpg

klocka 3.jpg

IMG_6815.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp