• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Panerai PAM 671 Bronzo

Bingoraalf

Guld
2-Faktor
Pris
220000
Returpolicy
Nej, ingen retur vid f2f.
På distans 24h och köparen står för kostnad & ansvar att få den tillbaka till mig
Bilder Skickat
  1. Ja
Till försäljning/byte ett stycke Panerai PAM00671 'Bronzo' med blå tavla. Klockan såldes 2017-10-27 på Krons. Kaliber 9010 tickar på fint och håller tiden som den ska. Väldigt bra skick, se bilder. Limiterad utgåva om 1000st. Klockan är i brons och har blå tavla. Den har börjat få en ganska trevlig patina, önskar köparen går det enkelt att återställa den och "påbörja" patinerings-processen på nytt.

Kommer fullset med cert, instruktionsbok, en drös med band, och en uppsättning med brons-spännen i storlekarna 22, 24, 26 mm + originalspänne i titan. Det som fattas är den yttre papperskartongen. Denna bjässen mäter 47mm i diameter och har 26mm mellan luggarna.

Kan tänka mig att ta en billigare klocka i inbyte. Gärna en annan Panerai, typ 190, 183, 111, 915 eller så. Testa gärna! (inga 47mm då jag redan har en annan)

Finns för F2F i Skåne, men kan ta mig en bit vid behov. Kan skickas med postens värde på köparens bekostnad och risk.

Önskas någon mer detaljbild eller info, hojta till!
IMG-3091.jpg

IMG-3389.jpg
IMG-3390.jpg
IMG-3391.jpg
IMG-3392.jpg
IMG-3393.jpg
IMG-3394.jpg

Bilagor

• IMG-3293.jpg
    IMG-3293.jpg
    600 KB · Visningar: 13
  • IMG-3395.png