- Pris
- 220000
- Returpolicy
- Nej, ingen retur vid f2f.
På distans 24h och köparen står för kostnad & ansvar att få den tillbaka till mig
- Bilder Skickat
- Ja
Till försäljning/byte ett stycke Panerai PAM00671 'Bronzo' med blå tavla. Klockan såldes 2017-10-27 på Krons. Kaliber 9010 tickar på fint och håller tiden som den ska. Väldigt bra skick, se bilder. Limiterad utgåva om 1000st. Klockan är i brons och har blå tavla. Den har börjat få en ganska trevlig patina, önskar köparen går det enkelt att återställa den och "påbörja" patinerings-processen på nytt.
Kommer fullset med cert, instruktionsbok, en drös med band, och en uppsättning med brons-spännen i storlekarna 22, 24, 26 mm + originalspänne i titan. Det som fattas är den yttre papperskartongen. Denna bjässen mäter 47mm i diameter och har 26mm mellan luggarna.
Kan tänka mig att ta en billigare klocka i inbyte. Gärna en annan Panerai, typ 190, 183, 111, 915 eller så. Testa gärna! (inga 47mm då jag redan har en annan)
Finns för F2F i Skåne, men kan ta mig en bit vid behov. Kan skickas med postens värde på köparens bekostnad och risk.
Önskas någon mer detaljbild eller info, hojta till!
Kommer fullset med cert, instruktionsbok, en drös med band, och en uppsättning med brons-spännen i storlekarna 22, 24, 26 mm + originalspänne i titan. Det som fattas är den yttre papperskartongen. Denna bjässen mäter 47mm i diameter och har 26mm mellan luggarna.
Kan tänka mig att ta en billigare klocka i inbyte. Gärna en annan Panerai, typ 190, 183, 111, 915 eller så. Testa gärna! (inga 47mm då jag redan har en annan)
Finns för F2F i Skåne, men kan ta mig en bit vid behov. Kan skickas med postens värde på köparens bekostnad och risk.
Önskas någon mer detaljbild eller info, hojta till!
Bilagor
Senast ändrad: