• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai PAM00753

Flipparn

Cartier
2-Faktor
Pris
35000:- inklusive alla band
Returpolicy
Om fake eller ej fungerande.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Nu är det dags att släppa min 753a i jakt på nästa Panna. Den är uttagen 2019 på Krons i Stockholm. Välanvänd men i gott skick. Gott om hairlines, ett litet märke på bezeln som jag lyckats få med på bild. Helhetsintrycket mycket gott! Klockan går som den ska och inget att anmärka på vad gäller funktion. 8 års garanti!

Har ett gäng band som kan medfölja för ett förmånligt paketpris. Tänker mig 35000:- inklusive alla band. 32000:- på bara det bruna OEM-lädret.

Banden:
3st gummi från Horus. Oliv, grått och gult.
1 OEM Panerai-gummi, accordion svart, standard size.
5st band tillverkade av olika KS-bandmakare, bla oddface. Det som sitter på klockan och det svarta lädret på bilden med band är kortare. 75/110 om jag inte minns fel. Resten "standard", alltså runt 80/120.

Hör av er om ni har frågor!

Vad gäller byten är jag lite sugen på att testa en Tissot PRX powermatic 80. Ok att komma med andra förslag men det blir sannolikt ett nej.


Mvh Flipparn

IMG_9659.jpg
IMG_9662.jpg
IMG_9663.jpg
IMG_9664.jpg
IMG_9665.jpg
IMG_9666.jpg
IMG_9667.jpg
IMG_9668.jpg
IMG_9669.jpg
IMG_9670.jpg
 
Topp