• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Panerai PAM1028 Luminor Marina

mårt

Pandion
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Pris
60000
Returpolicy
Om något är oegentligt, så fixar vi med retur.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer den perfekta sportklockan i Paneraistuk, en Luminor Marina 42mm på länk. Jag skaffade denna efter att ha testat PAM 1058, 44mm-storebrodern på länk för jag ville ha en Panerai på länk helt enkelt. 44mm-boett på länk bärs större än 47mm Panerai, och de gamla modellerna med de gamla länkarna blir ännu tjockare, men 42mm bärs helt perfekt. Dessutom är denna lite tunnare än storebrodern, försvinner in under skjortan, så den har fungerat fint som en GADA.

Här är en länk till teknisk info: https://watchbase.com/panerai/luminor-1950/pam01028

Klockan är uttagen hos fransk AD år 2019, V-serie. Den är servad av Panerai hösten 2021. Och sen inhandlad av mig i januari 2022 av en annan fransk AD. Garantin är utgången.

Det finns ett litet märke på sidan av boetten, som syns i vissa ljus men högst sällan, Jag försöker illustrera det på två foton nedan. I övrigt inga konstigheter, allt tickar på. :)

Kommer med (utgånget) garantikort, identitetshandling, servicepapper och päronträlåda, samt givetvis alla länkbitar. Jag skickar även med ett OEM Panerai gummi, på noname-spänne som jag tycker sitter bättre på denna klockan än ett klassiskt Panerai-spänne.

Tyvärr inga byten den här gången, ersättaren är redan inhandlad :/

Swish och F2F i Stockholm vore bäst. Kan skickas på mottagarens risk och bekostnad.

Min GG-tråd: https://klocksnack.se/threads/mårts-affärer.11384/

Och här kommer foton för att övertyga er om att den är grymt snygg.

IMG_2013.jpeg
IMG_2011.jpeg
IMG_2015.jpeg
IMG_2002.jpeg
IMG_2005.jpeg
IMG_2006.jpeg
 
Topp