• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai PAM104 & IWC Aquatimer

Robin

Omega
Testar intresset för mina klockor.

IWC SÅLD

DSC00726_zps8b3f2b4d.jpg


Panerai PAM104 i mycket gott skick från 2005. Komplett med cert och box.
Svart alligator, gummi samt clasp, allt original. Medföljer även en honey tan alligator (ej äkta alligator) från panatime. Klockan är i väldigt fint skick och inte mycket använd. Nyligen servad och håller tiden som den skall.

DSC00718_zps02acd75b.jpg

DSC00728_zpsb47b09b7.jpg


IWC Aquatimer chronograph 3767 från 2012-09 i mycket gott skick. Komplett med cert och box.
OEM gummi med spänne. Nära på nyskick och håller tiden som den skall.

DSC00719_zps1090937f.jpg

DSC00733_zps65e4efe3.jpg


Jag finns i närheten av Kalmar. Jag har gjort flertalet affärer med personer här och lämnar referenser på begäran.

Pris Panerai: 37 000kr
Pris IWC: Såld.
Jag byter gärna båda klockorna mot exempelvis en Rolex Deepsea, Hublot Big Bang eller förslag med pengar åt båda håll.Självklart kan jag även tänka mig sälja eller byta dom styckvis eller att vara kreativ med båda. Ser gärna SS ORC, Omega 2225.80.00, Panerai PAM 320/321, IWC Portuguese som eventuella byten. Kom med förslag.

/ Robin
 
Topp