• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad PANERAI PAM112 G SERIE 2004

n1tro

Panerai
PAM 112 44m säljes. Servad på Nymans Ur för 8 månader sen. Går bra etc. Förra ägaren hade köpt den på Kaplans, kvitto finns. Ansågs vara opolerad, förra ägaren (en kollega till mig) polerade den lätt vid service. Skarp fortf - inga konstigheter. Finns en del bruksspår, har försökt fånga de på bild. Tycker faktiskt skicket är bra, en fin klocka.

Detta ingår:
- Äkta gummistrap, oanvänt
- Det bruna band som följde med PAM112, white stiching, original panerai spänne.
- Ett svart och ett svart med white stitching läderband från Watchboys tror jag det hette
- Skruvmejsel
- Ett butterfly clasp som det står Panerai på - dock högst osäkert om äkta.
- Servicekvitto från Nymans ur.

Föredrar F2F deal i Stockholm - jag bor i City och kan mötas upp. Vid retur ska varan skickas tillbaka inom 24h i exakt samma skick till mig, köparen står för frakten.

Pris: 28500 kronor exkl frakt. SWISH funkar.
IMG_3686.JPG
IMG_3687.JPG
IMG_3688.JPG
IMG_3689.JPG
IMG_3690.JPG
IMG_3692.JPG
IMG_3686.JPG
IMG_3686.JPG
IMG_3687.JPG
IMG_3688.JPG
IMG_3689.JPG
IMG_3690.JPG
IMG_3692.JPG
 
Topp