• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Panerai pam312 *prisbump*

Josef B

Bestraffaren
Säljes
Panerai pam312, köpt av mig sprillans ny på Elegant Watches, stor AD i Hong Kong november 2015, så garanti finns kvar. Använd hyfsad sparsamt då i rotation med andra klockor således i väldigt bra skick, lite hairlines men först och främst på polerade ringen. Tickar på bra som en ny klocka ska göra. Sitter för tillfället på ett noname gummi, oanvänd orginal svart skinnarmband och ett sparsamt använd orginal gummi medföljer. Slänger även med ett sparsamt använd 24mm Premium Zulu PVD.
Fullset (se bild), är det nåt som fattas PM:a mig :)
Swish gäller och pengarna ska synas på mitt konto innan jag räcker över klockan. F2F innanför tullarna i Stockholm. Jag har flertalet referenser och känner/bekant med flertalet KS-medlemmar, förhoppningsvis har/är du det också.
Självklart så kan vi gå till AD för att säkerställa äktheten som betalas av köparen.

Pris: 52.000 kr 47.500 kr
Byten:
- Rolex, fördel sexsiffriga referensnummer och även ExpII med rolexrolex i innerringen eller varför inte en Seadweller.
- IWC 3290 med blå tavla. Med pengar åt mitt håll.
Har du andra förslag så shoot, du kan inte få mer än ett nej :)
Och sedan, för att klargöra vid byten så ska mellanskillnaden framgå vid PM-kontakt.
Retur: Nej

20161025_112636.jpg
20161025_112708.jpg
20161025_112716.jpg
20161025_112721.jpg
20161025_112726.jpg
20161025_112609.jpg

Tack KS för annonsplatsen :)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp