• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Panerai Pam389 säljes/bytes.

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Pris
75k
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej och hallå.
Uppdaterad. Bytes helst emot något i guld!! Eller nya gen. Vacheron. Pengar upp ifrån mig såklart, kan även tänka mig ren försäljning nu, så får jag väl köpa vc på annat håll. . Puss

Jag tänkte sondera omgivningen lite och kolla eventuellt intresse för en bytesaffär emot min extremt stenhårda och överdrivet svincoola Panerai Sub.

Jag är inte intresserad utav något särskilt utan kom med förslag. En stålsub vore cool eller annan ball Panna. Pengar upp och ner funkar :)

Fullset förutom ytterboxen, inkl. Klistermärken och allt vad en Paneristi nu går igång på.

Klockan är servad hos Panerai hösten 2018 där de även byttes en del delar, papper på detta finns. Fint skick förutom ett litet skav på vänstra boetsidan, vilket inte syns när klockan bärs. Men det är värt att nämna då det finns där.

Såå vill du vara lika cool som de hårdaste av filmstjärnor, Stallone, Statham mm. Mm så har du här chansen.

Bilder:
IMG_20190831_170832.jpg
IMG_20190831_170647.jpg
IMG_20190829_142003.jpg
IMG_20190829_140820.jpg


Önskas fler bilder eller info så skicka ett pm.

Mvh
 
Senast ändrad:
Topp