• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai PAM560 - Q-serie - prisbump 22/4

Hirtius

Cartier
2-Faktor
Pris
37600
Returpolicy
Ingen retur. F2F affär där möjlighet ges att inspektera klockan.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

PAM560 Q-serie med Sandwich-tavla utplockad på Nymans Ur hösten 2015 och ägd av mig sedan slutet av 2015. Jag ber om ursäkt för de dåliga bilderna.

Tillbehör:
Dubbla boxar och putsduk.
Monte Carlo originalläder med originalspänne samt originalgummi. Originallädret är inte så mycket att hänga i granen men gummit är fräsch (oanvänt av mig)
3 no name band samt ett MJ Leather band
Mejsel
Båda böckerna (stämpel, datum och signatur från AD finns i den ena)


Skick:
Bra skick, finns såklart lite hairlines här och var men inget man stör sig på eller som inte går bort. På övre högra bandhornet finns dock en skada som jag har försökt visa på en av bilderna.


Glas: Repfritt safirglas
Baksida: Safirglas
Urverk: Manuellt P.5000
Vattentålighet: 300 meter
Tidhållning: Går väldigt bra och lätt att dra upp och den håller de utlovad 8 dagarna plus lite till.

Byten:
Är inte intresserad av några byten just nu.

Betalning: Swish
F2F: Går att lösa i Stockholm med omnejd och du får då möjlighet att inspektera klockan.


20190407_173648.jpg
20190407_173501.jpg
20190407_173409.jpg
20190407_173257.jpg
 
Topp