- Pris
- 110000
- Returpolicy
- Enligt överenskommelse
- Bilder Skickat
- Ja
Rejäl prisbump då pengarna ska in i annat i närtid 
Hej,
Säljer min kära PreA 004.
Köpt av en italiensk Paneristi som varit aktiv sedan tidigt 2000tal på Paneristis community under nick: black seal. Paneristi.com under nick: longarrow. Han hade i sin tur köpt den av ursprungliga ägaren.
Fullset men saknar det vita kuvert med ”stickers”.
För dem som kan historien är detta en Pre A med prefix A och case är 6502. Gjordes endast cirka 1500 klockor Pre A 6502 uppdelat på referenserna 001,002, 003, 004, 009 och 010. Enligt en databas som finns gjordes 235st 004 vilket gör detta till en bit ovanlig Panerai historia
Klockan är i ett fantastiskt skick men låter er själva skapa en uppfattning av bilderna nedan.
Annonserar här först då jag helst ser att den stannar i Sverige!
Hör gärna av er vid minsta fråga.
Klockan finns i södra Skåne men reserv frekvent till Stockholm.

Hej,
Säljer min kära PreA 004.
Köpt av en italiensk Paneristi som varit aktiv sedan tidigt 2000tal på Paneristis community under nick: black seal. Paneristi.com under nick: longarrow. Han hade i sin tur köpt den av ursprungliga ägaren.
Fullset men saknar det vita kuvert med ”stickers”.
För dem som kan historien är detta en Pre A med prefix A och case är 6502. Gjordes endast cirka 1500 klockor Pre A 6502 uppdelat på referenserna 001,002, 003, 004, 009 och 010. Enligt en databas som finns gjordes 235st 004 vilket gör detta till en bit ovanlig Panerai historia

Klockan är i ett fantastiskt skick men låter er själva skapa en uppfattning av bilderna nedan.
Annonserar här först då jag helst ser att den stannar i Sverige!
Hör gärna av er vid minsta fråga.
Klockan finns i södra Skåne men reserv frekvent till Stockholm.
Senast ändrad: