• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai Radiomir Black Seal 183 - fullset från 2014 - Prisbump

Yoshiikee

Rolex
2-Faktor
Ypperligt läge att införskaffa en utav de sist uttagna Black Seal 183orna som jag betraktar som en perfekt instegs-Panna för den som vill pröva Panerai;
du får sandwich dial, sekundvisare och safirglasbaksida allt tillsammans i en ganska slimmad och väl komponerad boett som passar de flesta handleder.

FullSizeRender.jpg


Klockan är i mycket fint skick med enbart lite swirls efter vanligt användande.

IMG_4735.JPG


Klockan kommer som fullset med trippla boxar, movement-sticker, COSC, garantikort, manual, putsduk, OEM-cognac strap med OEM buckle och bezel-protector.

IMG_2142.JPG


Modell: Panerai Radiomir Black Seal 183 - sandwich dial
Produktionsår: 2013 (uttagen Mars 2014)
Urverk: Calibre OP XI
PR: 56 timmar
WR: 100m
Bezel: Polerat stål
Case: Polerat stål
Diameter: 45mm

Nytt Pris: 37k (Gammalt pris 39k) (Listpris 62')
Ej intresserad av byten då jag har annat på ingång.
Har gott om referenser och kan skicka klockan om så önskas.
Returpolicy: Full retur om klockan inte motsvarar beskrivningen, bilderna är en del av beskrivningen.

https://klocksnack.se/threads/yoshiikee.28508/

Pinga mig för frågor/fler bilder!
 
Senast ändrad:
Topp