• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai Radiomir Black Seal 3 Days Automatic

Barricello

Audemars
Tjääna!
Nytt kanonpris i 2 Veckor! 36.000:-
Säljer av min Panerai PAM00388 till förmån för nytt godis. Måste säga att jag blev inspirerad på Watchout Event :)
Det är alltså "Sandwich Dial" vilket kanske inte riktigt framgår av bilderna.
Årsmodell Juni 2016. Denna har jag köpt av Peter på DiamondInvest.
Precis vart inne för kontroll och justering på Panerai i Amsterdam via Nymans Ur (Se bilder)
Boxar och Användarmanual samt garanti. 1st extra armband som oxå är Panerai Orginal.

Har jag glömt att delge någon vital info så är det bara att fråga! :)

Skickas Ej. Eventuell affär kör vi f2f i Sthlm och då helst på mitt jobb, så får ni se den innan köp.

Priset är fast 38.000:- Kör lite REA under kommande 2 Veckor och sänker till, ja ett Jävligt bra pris enligt mej: 36.000:- ..finns oxå på Blocket men där kör jag fast 37.000:-

Önskar er en härlig Fredag!
IMG_9202.jpg
IMG_9207.JPG
IMG_9208.JPG
IMG_9211.JPG

SandW.jpg
 
Senast ändrad:
Topp