- Pris
- 37000
- Returpolicy
- Nej, klockan är under garanti
- Bilder Skickat
- Ja
*Prisbump* Tidigare: 42 000:-, 39 000:- - NU 37000:-!!
Ett stycke Panerai Radiomir Black Seal 609 säljes.
Detta är den ikoniska Radiomir med vajerluggar som sitter som gjuten på handleden och bärs betydligt smidigare än sina 45 mm.
På insidan tickar ett manuellt uppdraget P.5000 Panerai Inhouseverk med 8 dagars gångreserv. Fantastiskt skönt att på en manuell
klocka endast behöva dra upp den en gång i veckan!
Klockan bär spår av normal användning med hairlines på polerade ytor men inga skador eller dings.
Går precis som den skall senaste gången jag satte den i en Timegraph och jag har inte upptäckt några avvik tidsmässigt.
För att ge klocka lite provinens så har den varit på min handled vid besök på Panerais manufaktur i Neûchatel 2016
tillsammans med några forumrävar.
Sammantaget en mycket trevlig klocka i väldigt gott skick som sitter så väldigt mycket bättre på armen än vad man tror
och ger all den där härliga och mysiga Paneraikänslan!
- Fullset
- Uttagen 2016 på Krons
- Klockan är under garanti till 2019 (Krons står för 3:e årets garanti)
En kort men koncis referenstråd finns här:
https://klocksnack.se/threads/hooch.96656/
Bilderna är en del av beskrivningen. Fler bilder på begäran. Finns för F2F i Stockholm. Annars tillkommer valfri frakt.
Ett stycke Panerai Radiomir Black Seal 609 säljes.
Detta är den ikoniska Radiomir med vajerluggar som sitter som gjuten på handleden och bärs betydligt smidigare än sina 45 mm.
På insidan tickar ett manuellt uppdraget P.5000 Panerai Inhouseverk med 8 dagars gångreserv. Fantastiskt skönt att på en manuell
klocka endast behöva dra upp den en gång i veckan!
Klockan bär spår av normal användning med hairlines på polerade ytor men inga skador eller dings.
Går precis som den skall senaste gången jag satte den i en Timegraph och jag har inte upptäckt några avvik tidsmässigt.
För att ge klocka lite provinens så har den varit på min handled vid besök på Panerais manufaktur i Neûchatel 2016
tillsammans med några forumrävar.
Sammantaget en mycket trevlig klocka i väldigt gott skick som sitter så väldigt mycket bättre på armen än vad man tror
och ger all den där härliga och mysiga Paneraikänslan!
- Fullset
- Uttagen 2016 på Krons
- Klockan är under garanti till 2019 (Krons står för 3:e årets garanti)
En kort men koncis referenstråd finns här:
https://klocksnack.se/threads/hooch.96656/
Bilderna är en del av beskrivningen. Fler bilder på begäran. Finns för F2F i Stockholm. Annars tillkommer valfri frakt.
Senast ändrad: