• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai Radiomir Black Seal PAM388

Scipio

Patek
2-Faktor
Pris
42000
Returpolicy
Enligt överenskommelse.
Bilder Skickat
  1. Ja
Panerai Radiomir - PAM388, Fullset & nyservad


Modell: PAM388, sandwish-dail, 45 mm, 100 WR.
Urverk: P9000 inhouse med ca 3 dygns gångtid, automatisk uppdragning, datum.
Skick: Klockan köptes ny av mig 2013 på Nymans ur. Jag har varvat den med flera andra klockor.
Servicehistorik: Full service via Nymans ur, av Panerai juni 2018. Panerais servicedokumentation medföljer.
Retur: Nej, om inte vi gör en annan överenskommelse.
Plats: Finns i Stockholm
Frakt: Jag står för frakt inom Sverige.
Betalning: Swish
Bytes: Explorer 1 36 mm, Basculante, FP Journe Blue, Frank Muller, Cartier Roadster gulguld, Milgauss vit, vintage skindiver i högre klass, Vit Panerai Luminor i perfekt skick, Radiomir 40 mm i guld eller IWC med gamla skrivstilsloggan är av intresse, gärna i ädelmetaller. Kanske annat också så fråga.
Nypris: ca 70000 kr
Pris: 42000 kr fullset inklusive box, instruktionsbok, ifyllt cert, ej ytterkartongen.
Straps: förutom det svarta oem chrocobandet, följer det med ett oem thailändsk vattenbuffel och ett sandfärgat franskt ammo.

Klockans historik är helt transparent. Jag är den enda ägaren. Alla kvitton följer med.
3D6A2993-53E7-4929-9851-87C74306CBEC.jpeg

IMG_1050.JPG

LAH_0425.JPG


LAH_2683.JPG
LAH_2761.JPG
LAH_2764.JPG
LAH_2775.JPG
IMG_1925.JPG
IMG_4176.JPG
LAH_5711.JPG

LAH_2651.JPG

LAH_1898.JPG


Tack KS för ett unikt klockforum och för annonsplatsen.
 
Senast ändrad:
Topp