- Pris
- 56000
- Returpolicy
- Det lär inte behövas någon returpolicy med tanke på allt
- Bilder Skickat
- Ja
(Nytt: Kan nu även vara intressant med byten, kanske... )
Se här! Panerais nuvarande headline, Radiomir Officine PAM01385 E-boutique Exclusive, tillgänglig enkelt för er i Stockholm, utan att behöva hitta någon riktigt snäll kompis som är skriven i ett land varifrån man får handla i Panerais webbshop samt ombesörja frakt från denna kompis efter att denne har varit i en Panerai boutique (som ligger i ovan icke specificerade land) och hämtat ut den.
Denna klocka är uttagen av en riktigt snäll kompis i München den 2 november 2023. Den mäter 45mm i bredd, men eftersom den har wirelugs så är den lika lång + tjockleken på bandet, så den sitter mycket bra även på mindre handleder. Matchar väl på ett ungefär en ~41mm "vanlig" klocka i längd, men till det kommer också att den sitter platt och är endast 13mm tunn. Det sitter ett handvevat 3-dagars p.6000-urverk i. Klockan är i perfekt nyskick, sånär som på ett par små små märken på baksidan vid skruvarna efter bandbyte. För övrigt är det nummer 81 av 300 tillverkade. Fullset såklart med Panerais nya blåa låda med inbyggd reselåda. Det kan ingå något av de andra banden också om det önskas.
Klockan är ny nog för att ingå i Panerais nya blockchain-baserade registreringssystem (Panerai Digital Passport) och verkligen ny nog för att ha en garanti (Pam.Guard 8 years limited watch warranty) som alltså gäller till slutet av 2031. Om inte mitt renommé här på forumet kändes tillräckligt, så är detta alltså ett oerhört säkert köp.
Mycket mer information här: https://www.panerai.com/nl/en/focus/radiomir-officine-pam01385.html
Den kostade mig 65 510 kr plus 980 kr i frakt samt då satt relationen till en snäll kompis på spel. Det och det faktum att den inte går att få fatt på enkelt sätter priset. Prissänkningshistoriken:
Swish och F2F i Stockholm vore bäst. Kan skickas på mottagarens risk och bekostnad.
Min GG-tråd: https://klocksnack.se/threads/mårts-affärer.11384/
Och här kommer foton för att övertyga er om att den är grymt bra.
Senast ändrad: