• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Panerai Radiomir på gummi. Omröstning. Yay or Nay?

Radiomir på gummi?

  • Underbart! Varför säljs den inte med gummi från början?

    Röster: 55 28.9%
  • Fy f-n. Helgerån!

    Röster: 48 25.3%
  • Nja. Sådär.

    Röster: 87 45.8%

  • Totala väljare
    190

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Lite inspirerad av Rolex YM rosé på gummi........Måste ju prova jag oxå. Rosé som rosé liksom :)

Tankar och funderingar? Bara fel eller ganska trevligt?

image.jpg
image.jpg
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
Nja kompis, tycker det skär sig lite, deras gummin är för klumpiga för att det ska funka enligt mig.
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Tycker det är alldeles för brett och texten förstör.

Kanske på en annat gummi.
Kan du inte ta en bild i en annan vinkel mer uppifrån, svårt att se sådär från sidan

@leben
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Vet faktiskt inte om jag heller är övertygad....
Vi kanske borde byta @Porsan ? :)
 

Sond

Patek
Helt perfekt... Med ett annat gummi... Känns lite väl mycket reklamarmband med så tydlig text. Men annars, rosé som rosé, men inte gummi som gummi..;)
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Hade bandhornen varit feta(re) hade det ju varit perfekt! Blir tyvärr lite för stor skillnad mellan bandhorn och band enligt mig. Inte fult men inte jäääättesnyggt heller! :) Snygg panna i övrigt!:cool:
 

stoffe56

Cartier
2-Faktor
Ser snyggt ut, skulle se ännu bättre ut med den senare modellen 26mm.
har alltid gillat gummibanden även på guld panerai.
//S
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vad har den för WR? Har den minst 100m så funkar det, annars inte. :)
 
Senast ändrad:

Scipio

Patek
2-Faktor
Snyggt mot guld! Det svarta mjuka gummit mot den gula ädelmetallen ger en mjuk sober kontrast. Jag har kört Radomir mot gummi i sommar och jag gillar det. Jag håller med de här att det är mer som ett skönt praktiskt komplement på sommaren. Det blir lite oömt då det går att bli blöt i oavsett om det regnar ymnigt eller bad från bryggan. Sen är Panerais gummi väldigt skönt att bära så det är knappast en uppoffring. :woot:
LAH_5060.JPG
 

Ako

Rolex
2-Faktor
Radiomir är så snygga på läder , varför funderar du på alternativ ? Det finns ju miljoner olika läderband att välja på .....
 
Topp