• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Panerai Radiomir PAM210 44k

Maio

Basic
2-Faktor
Pris
44000
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Har en fin PAM210 till salu. Klockan köptes av mig från Pluswatch i juni i år. Den kom med 12 mån garanti så det finns en del täckning kvar!

Klockan är i mycket fint skick och kommer fullset. Den är ursprungligen uttagen i Japan.

Den kommer på ett custom cordovan med mått 130-75. Originalbandet medföljer också. Enda att notera är att ytterboxen har en liten defekt (se bild).

Hör gärna av er om ni vill ha fler bilder eller vid frågor.

PB: 44k (18/9)

Lägger in möjlighet till byte nu också. Jag är lite sugen på en Panerai 000, 111 eller kanske en 590 :)

Kan mötas F2F i Stockholm för köpare med goda referenser, skickas annars med värdefrakt på köpares risk efter erlagd betalning.

Mina referenser: https://klocksnack.se/threads/maio.94011/#post-4585217

Tack KS för annonsplats!

Mvh,
Maio

IMG_1747.jpeg

IMG_1749.jpeg

IMG_1750.jpeg

IMG_1751.jpeg

IMG_1752.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp