• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Panerai Radiomir PAM380 (29 000:-)

Kakob

Basic
Pris
34000
Returpolicy
Retur inom 48 timmar från mottagande. Vid retur står köparen för samtliga uppkomna fraktkostnader.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer min grymma instegspanna: en Radiomir PAM380, 45mm med handvevat verk och wirelugs.

Klockan är utplockad 1/9 2011, och servades av mig hos Nymans Ur i februari i år, med två års servicegaranti varav 1,5 år återstår (servicedokument medföljer naturligtvis). Vid servicen valde jag bort polering då jag bedömer klockans yttre skick som mycket bra, det finns hairlines efter normal användning men inte mer än så.

Spännet är bytt till en nyare thumbnail-variant, om köparen vill ha tag på det pre-V-spänne som normalt sitter på denna modell hjälper jag gärna till att hitta ett sådant. Två originalband följer med: ett svart och ett gold-calf, båda i lätt använt skick. Utöver spännet är klockan fullset bortsett från en yttre kartonglåda som jag förstått följer med vid nyköp.

Prisbumpad till 29 000:-

IMG_1380.jpg

IMG_1381.jpg

IMG_1382.jpg

IMG_1383 (1).jpg

IMG_1378.jpg

Väl mött, och tack som vanligt för ett toppenforum!

Bilagor

• IMG_1378.jpg
    IMG_1378.jpg
    129.5 KB · Visningar: 2
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp