- Pris
- 85000
- Returpolicy
- Enligt ö.k.
- Bilder Skickat
- Ja
Köpte klockan för ett tag sen här på forumet men nytt hägrar. Tänkte sälja för samma som jag gav dvs 85 000 kr. Om du vill betala mindre så tar vi en diskussion, jag är inte omöjlig. Byten kan vara av intresse så skicka över vad du har
Panerai Radiomir 1940 Boutique Edition med en unik för modellen blå "gradient" tavla med small seconds, sandwich och 3,6,9,12 (fiddy tavla). Grymt härlig lume. Safirbaksida. Sitter riktigt bra på min 17 cm handled. Endast 388 st world wide. Klockan köptes av tidigare ägare från Panerais Paris butik under september 2018.
Listpriset är 9 900 Euro (ca 105 000 kr).
Skicket är riktigt fint. Finns en liten repa på ena bandhornets baksida efter ett bandbyte. Spännet har en liten repa på ena sidan efter ett bandbyte där också.
Självklart fullsett, även med Paneristi mått mätt. Tre band följer med klockan varav två är Panerai OEM (blå chroco, blå textil) och ett eftermarknad (textil).
Ref: PAM00933
Urverk: P.4000 (automatisk med microrotor)
Gångreserv: 3 dagar
Diameter: 42mm
Bandhorn till bandhorn: 48,8 mm
Vattentät: 100 m
Bandbredd: 22/20
Länk till tidigare annons där priset jag gav bekräftas och fler bilder:
https://klocksnack.se/threads/panerai-radiomir-42mm-pam933-prisbump-11-4.109004/
Panerai Radiomir 1940 Boutique Edition med en unik för modellen blå "gradient" tavla med small seconds, sandwich och 3,6,9,12 (fiddy tavla). Grymt härlig lume. Safirbaksida. Sitter riktigt bra på min 17 cm handled. Endast 388 st world wide. Klockan köptes av tidigare ägare från Panerais Paris butik under september 2018.
Listpriset är 9 900 Euro (ca 105 000 kr).
Skicket är riktigt fint. Finns en liten repa på ena bandhornets baksida efter ett bandbyte. Spännet har en liten repa på ena sidan efter ett bandbyte där också.
Självklart fullsett, även med Paneristi mått mätt. Tre band följer med klockan varav två är Panerai OEM (blå chroco, blå textil) och ett eftermarknad (textil).
Ref: PAM00933
Urverk: P.4000 (automatisk med microrotor)
Gångreserv: 3 dagar
Diameter: 42mm
Bandhorn till bandhorn: 48,8 mm
Vattentät: 100 m
Bandbredd: 22/20
Länk till tidigare annons där priset jag gav bekräftas och fler bilder:
https://klocksnack.se/threads/panerai-radiomir-42mm-pam933-prisbump-11-4.109004/
Senast ändrad: