• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai Sub PAM305 | Nu börjar det bli orimligt billigt - 47,5k....

Mack-T

Omega
2-Faktor
Pris
47500
Returpolicy
Ingen
Bilder Skickat
  1. Ja
Nu en uppdaterad och mer utförlig annons efter mitt infall att få loss min underbara Sub..

Full-set Panerai Submersible PAM00305 med det härliga dubbeldomade glaset som nu förmodligen är för kostsamt för Panerai att ha på de nyare modellerna.
Som syns på bild så medföljar klistermärken, handböcker, box, ytterbox, putsduk, bandbytarverktyg och två band till utöver gummibandet på bild.
Det gröna kanvasbandet är från MJ och det bruna mockat är hemsnickrat.

Full service med tavel- och visarbyte utfört i Dec 2018. Kvitto från Nymans och spec från Panerai finns på detta givetvis. Till det även en servicebox från Panerai:)

Klockan är uttagen 2012 i USA från Hyde Park Jewelers.
Material: Titan
Skick: klockan är mig veterligen aldrig polerad så det finns lite spår av användning, dock inget som är iögonfallande utöver ett märke på vridringen vid 12 som syns i vissa vinklar. Under nageln känns detta dock inte.

Finns på säker plats i centrala Stockholm, men kan vid god planering ses för F2F.

20190312_095331554_iOS_LI (2).jpg
20190226_095018324_iOS.jpg
20190226_094951288_iOS.jpg
20190226_094935317_iOS.jpg
20190207_192446693_iOS.jpg

image.jpg

20190312_095544279_iOS.jpg
 
Senast ändrad:
Topp