• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai Submersible 42mm 973 - Nu 69K

Capeland

Cartier
Pledge Member
Pris
69000
Returpolicy
Ingen retur, under garanti. Vid byte 24 timmar. Båda skall vara nöjda.
Bilder Skickat
  1. Ja
Grymt snygg Panerai Sub 973 uttagen av mig hos spansk AD 2022-01 med garanti till 2030. (aktiverad hos AD i mitt namn)

Säljer för att jag är lite sugen på något nytt, .
Klockan är efterföljaren till 682 fast med en tunnare boett. Googla på referensen för mer info.
Listar på ca 90K och är ganska svår att få rabatt på, jag vet :) Pris 76.000:- 75.000:- 72.000:-. Nu 69.000:-
i helgen. Prutat och klart. Pris utan inbyte.
Bytesvärde 72.000:-.


Kommer fullset förutom den beiga pappersfodralet som säljaren till butiken slängde...(till alla Paneristis sorg) Gummi + det supersköna velcrobandet.
Har köpt till ett grönt canvas från Oddface, kan köpas till vid intresse. (syns på första bilden )

  • Mycket fint skick, finns något litet märke på nedre högra bandhornet samt tunna swirls. Klockan är använd till och från under året.
  • Perfekt storlek 42mm, även för oss som har normala handleder
  • Garanti till 2030
  • Går perfekt

  • Den beiga papperslådan slängdes i butiken
  • Den svara kartongen som omger bakelitboxen har ett litet märke.

Egentligen endast försäljning, men har du en Omega smp 42 svart, Tudor Black Bay 58 alt /41mm så kan det vara intressant med byte, pengar upp. Uppdaterade byten som jan vara intressanta, Omega Planet Ocean 39,5 eller Omega Aquaterra svart, endast 41mm. Inget över 42mm.

Finns på västkusten, men kan skickas värde till seriös klocksnackare med referenser. Mina finns i GG-tråden. Betalning endast med swish! Gör helst upp affären i Göteborg så att du får känna på klockan.

Tack KS!

IMG_0012.jpg
IMG_2033.jpg
 
Senast ändrad:
Topp