• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai Submersible PAM0024. 4k till BCF vid köp denna helg.

Mauritz

Rolex
Fått en del bud som ej accepterats då jag tycker klockan är rätt prissat, väljer hellre att skänka 4k till BCF om klockan säljes under helgen till utsatt pris.
Tyvärr såldes den inte för den utsatta summan men köparen och jag har kommit överens om att en slant kommer in till BCF ändå.

Panerai PAM0024 Luminor Submersible, Uttagen 2010.

Panerai PAM0024 Luminor Submersible, Uttagen 2010. Blivande klassiker från Panerai. Fint skick, sparsamt använd. Enligt tidigare ägare går den enligt COSC och med god amplitud. Tillbehör: ytterbox, inre box, certifikat, boettskydd, verktyg, extraband, instruktionsbok, garantibok, COSC-intyg, klistermärke med serienummer samt en del extra band. Pris ide`: 47.500:- seriösa bud mottages gärna. Nytt pris 46k. Nytt pris: 44k
Kan skickas med värdefrakt inom Sverige efter mottagen betalning vilket jag står för. Ingen retur.
Tack för möjligheten att annonsera.
92.JPG

93.JPG

94.JPG

95.JPG

96.JPG

97.JPG

S.02.JPG
 
Senast ändrad:
Topp