• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai Submersible PAM00305 (Titan)

klockodile

Dundee
2-Faktor
Försöker mig på att uppgradera till en fetare Panna inför sommaren.
Jag vet att jag köpt denna för att vara min sommarklocka no 1, men har fått vittring...

I använt skick men utan extrema skavanker, man kan kalla det fint använt skick.
En liiiiiten chip i glaskanten kl 8.
En ding på undersidan av nedre högra bandhornen. Inget jag tänker på vid normalt användande.
Box, verktyg för bandbyte (skruvmejsel saknas), papper, servicekvitto, original kevlarliknande band med justerbart glidlås, ett after market denim band och ett läder med osignerade "Panerai style buckles".
Från 2009 och servad via Nymans 2013. Går riktigt bra inom COSC.
Bra vridringsaktion.
Fast och fin kronlåsning.
In-house 3 dagars verk.
Denna modell har Panerai snabblås för bandbyte "tryck på knappen".
DSC_0176-02.jpeg

Länk till förra ägarens annons för mer bilder.
https://klocksnack.se/threads/officine-panerai-luminor-submersible-pam00305.53987/
Här är en på hela setet från den annonsen (observera att gummit ej ingår).
20160613_232431.jpg

Saknas gör de två extrabanden.

Pris inkl rek frakt 49950 SEK. (SÅLD).
Nypris runt 85k.
Priset gäller tills på söndag.

Sen släpper jag tanken på uppgradering och njuter av min superfeta Submersible på stranden istället.
Kom och köp!
Retur på köparens bekostnad inom 48h om min beskrivning av varan varit felaktig.
 
Senast ändrad:
Topp