• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Panerairaj De Luxe!!

m_s

Patek
2-Faktor
IMG_3373.PNG


Nu smäller det - På väg mot Arlanda från olika delar av Sverige just nu är @hook @RicVin @Palenkovich och jag själv (eller haha jag är kvar i sängen fortfarande men snart så!).

Väl på Arlanda möter vi upp vännerna Marcus och Thomas från Stockholms stora AD Krons och @Nymans Ur 1851 som har anordnat en fantastisk möjlighet för oss att få besöka Panerai HQ, "The Mothership" och Manufacture för att få nörda ner oss rejält vad gäller just de underbara klockorna från Panerai!

Ett intensivt tvådagars äventyr börjar NU (@hook var så uppjagad så han började redan 04.30) och självklart är ni alla inbjudna att följa med via en skön tråd här på KS där vi hoppas kunna del med oss av allt från god mat, en öl eller två, sköna vyer till klockor, klockor och lite mer klockor.

LET THE CRAZINESS BEGIN!

IMG_3374.JPG
 

E.Z.

Cartier
IMG_3373.PNG


Nu smäller det - På väg mot Arlanda från olika delar av Sverige just nu är @hook @RicVin @Palenkovich och jag själv (eller haha jag är kvar i sängen fortfarande men snart så!).

Väl på Arlanda möter vi upp vännerna Marcus och Thomas från Stockholms stora AD Krons och @Nymans Ur 1851 som har anordnat en fantastisk möjlighet för oss att få besöka Panerai HQ, "The Mothership" och Manufacture för att få nörda ner oss rejält vad gäller just de underbara klockorna från Panerai!

Ett intensivt tvådagars äventyr börjar NU (@hook var så uppjagad så han började redan 04.30) och självklart är ni alla inbjudna att följa med via en skön tråd här på KS där vi hoppas kunna del med oss av allt från god mat, en öl eller två, sköna vyer till klockor, klockor och lite mer klockor.

LET THE CRAZINESS BEGIN!

IMG_3374.JPG

Härligt - enjoy!
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
IMG_3373.PNG


Nu smäller det - På väg mot Arlanda från olika delar av Sverige just nu är @hook @RicVin @Palenkovich och jag själv (eller haha jag är kvar i sängen fortfarande men snart så!).

Väl på Arlanda möter vi upp vännerna Marcus och Thomas från Stockholms stora AD Krons och @Nymans Ur 1851 som har anordnat en fantastisk möjlighet för oss att få besöka Panerai HQ, "The Mothership" och Manufacture för att få nörda ner oss rejält vad gäller just de underbara klockorna från Panerai!

Ett intensivt tvådagars äventyr börjar NU (@hook var så uppjagad så han började redan 04.30) och självklart är ni alla inbjudna att följa med via en skön tråd här på KS där vi hoppas kunna del med oss av allt från god mat, en öl eller två, sköna vyer till klockor, klockor och lite mer klockor.

LET THE CRAZINESS BEGIN!

IMG_3374.JPG
Detta blir grymt! Tror ni kommer få en helt underbar resa. Glad man får följa er.
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Tar en tupplur på Arlanda.. Det är ju fan att man inte kan lita på Stockholmstrafiken!! När man har planerat för att sitta i kö. Då rullar det klockrent. #påarlandaalltförtidigt
IMG_1550.JPG
Kö eller inte kö avgörs på +/- 5 min på vissa ställen, alltså det kan vara lugnt ena stunden men 5 min senare är det stopp. Men än så länge är det ganska lugnt före 7, om man bara skall förbi stan.
Spännande resa, hoppas den levererar!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kö eller inte kö avgörs på +/- 5 min på vissa ställen, alltså det kan vara lugnt ena stunden men 5 min senare är det stopp. Men än så länge är det ganska lugnt före 7, om man bara skall förbi stan.
Spännande resa, hoppas den levererar!
Jag vet. Det är därför jag var ute i så inihelvete god tid. Inte läge att missa incheckningen idag...:)
 
  • Like
Reactions: Kai
Trevligt, ser fram emot att INTE följe era bravader samt kommer lägga ner alla tankar på Panerai omedelbart och styra in på vintage osthyvlar..
*avundsjukan flödar*
Ha en grym resa tokar!
 
Topp