• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ja, möjligt. Tror Ernesto rockade en sådan. Gillar dock tavlan skarpt på den första av de två, och grå sunburst <3.

Screenshot_20190109_000820.jpg
Så många fel med den att jag inte vet var jag ska börja. :D
 

Thunell

Panerai
2-Faktor
Vad skulle ni rekommendera för Panerai i 44mm? Jag har funderat på en 1535 (igen) och finns det ngn liknande i 44mm? GMT är inte viktigt, tvärtom. Jag gillar den nya power reserve indikatorn på 1535:an. Och kalvskinnet. Tavlan med hobnails (?) är fin men då jag redan haft 2 med denna så kan jag tänka mig en annan.

Här följer en bild på 1535:


Kan pam 590 eller 233 vara något? :)

BE18B4EF-7302-4B4A-B7B3-A642DF59EF70.jpeg


3B63F54C-C93D-47B8-B8FB-21A5413DDBBD.jpeg


Bilder stulna från nätet.
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Vad skulle ni rekommendera för Panerai i 44mm? Jag har funderat på en 1535 (igen) och finns det ngn liknande i 44mm? GMT är inte viktigt, tvärtom. Jag gillar den nya power reserve indikatorn på 1535:an. Och kalvskinnet. Tavlan med hobnails (?) är fin men då jag redan haft 2 med denna så kan jag tänka mig en annan.

Här följer en bild på 1535:
Närmast liknande i känsla (dvs. samma boett, samma tjocklek typ) är ju 1312, 1359, 1351.
 

Rey

Rolex
Tror ni det kommer mycket som inte redan läckt från Panerai på SIHH? Hur är det med de blåa som kom nu i höst, hör de till 2018 eller 2019 SIHH? Tycker de läckta subbarna är tunga men säkerligen dubbelt så dyra jämfört med vad man skulle vara villig att lägga :D
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Tror ni det kommer mycket som inte redan läckt från Panerai på SIHH? Hur är det med de blåa som kom nu i höst, hör de till 2018 eller 2019 SIHH? Tycker de läckta subbarna är tunga men säkerligen dubbelt så dyra jämfört med vad man skulle vara villig att lägga :D
Låt mig fråga vad som har läckt från Panerai redan? Jag har inte sett något alls. Om du menar den blåa, så är den ju officiellt presenterad, så knappast läckt. Jag är säker på att det kommer mycket, eller allt då, som inte är läckt på SIHH. Brasklapp: Jag kan ha bott under en sten, men jag trodde jag var up to date.

Edit: Okejdå, den bruna bronzon med keramisk ring. Fair enough. Och en grönaktig dykare till. Men, jag tror definitivt det kommer klockor i samtliga produktfamiljer, så det saknas massor.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Låt mig fråga vad som har läckt från Panerai redan? Jag har inte sett något alls. Om du menar den blåa, så är den ju officiellt presenterad, så knappast läckt. Jag är säker på att det kommer mycket, eller allt då, som inte är läckt på SIHH. Brasklapp: Jag kan ha bott under en sten, men jag trodde jag var up to date.
Marina Militare subben , franken-bronzon och nya Mike Horn edition
 

Rey

Rolex
Tror det var @azcii som länkade det när det var P-day :) var ju typ 2/3 klockor plus bronzon. Ja de blåa känns som officiella släpp men tänkte att de ändå kanske har med dem på mässor, därav frågan :) blir kul att se oavsett!
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Tror det var @azcii som länkade det när det var P-day :) var ju typ 2/3 klockor plus bronzon. Ja de blåa känns som officiella släpp men tänkte att de ändå kanske har med dem på mässor, därav frågan :) blir kul att se oavsett!
Mmhm. Sorry för min trumpna ton. Men, som sagt då, jag skulle bli gigantiskt förvånad om det inte kommer ett flertal Luminor, ett flertal Luminor 1950, ett flertal Radiomir, ett flertal Radiomir 1940, ett flertal Luminor Due, och några stycken fler Submersible utöver de som läckt ut, med tanke på hur JMP har uttryckt sig.

Det kommer bli awesome! :D
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Mmhm. Sorry för min trumpna ton. Men, som sagt då, jag skulle bli gigantiskt förvånad om det inte kommer ett flertal Luminor, ett flertal Luminor 1950, ett flertal Radiomir, ett flertal Radiomir 1940, ett flertal Luminor Due, och några stycken fler Submersible utöver de som läckt ut, med tanke på hur JMP har uttryckt sig.

Det kommer bli awesome! :D


Var hittar jag dessa läckta subs?
 
Topp