• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Var hittar jag dessa läckta subs?
Den ena visade @azcii ovan, och här är den andra:
fb_img_1536849078163-jpg.911156

Den tredje är lite längre bak i tråden. Jag återkommer :)
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Vi vet snart, för egen del så känns det som de släppta subbarna (varav två var på P-day) blir lite svårt att toppa. Vad skulle komma mer isf?
Sen tror jag det blir lite mer i övriga modellserier. Men jag har haft fel förr, många gånger:)
 

Rey

Rolex
Mmhm. Sorry för min trumpna ton. Men, som sagt då, jag skulle bli gigantiskt förvånad om det inte kommer ett flertal Luminor, ett flertal Luminor 1950, ett flertal Radiomir, ett flertal Radiomir 1940, ett flertal Luminor Due, och några stycken fler Submersible utöver de som läckt ut, med tanke på hur JMP har uttryckt sig.

Det kommer bli awesome! :D

Jag hoppas du har rätt ;) Några nya mysiga 1950 hade varit kul minst sagt!
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
I mitt nördande har jag insett att en vanlig 372 har en relativt sett mindre urtavla än exempelvis 1312. Det gör att man nog inte vill förminska en 47mm ner till 44mm rakt av utan att göra en del ändringar. Den kanske skulle se löjlig ut i jämförelse med exempelvis 572 som har en stor fin tavla. Så om vi får se något sådant på SIHH efter helgen, så är det nog något som inte är 1:1 mot något annat. :D
 

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
I mitt nördande har jag insett att en vanlig 372 har en relativt sett mindre urtavla än exempelvis 1312. Det gör att man nog inte vill förminska en 47mm ner till 44mm rakt av utan att göra en del ändringar. Den kanske skulle se löjlig ut i jämförelse med exempelvis 572 som har en stor fin tavla. Så om vi får se något sådant på SIHH efter helgen, så är det nog något som inte är 1:1 mot något annat. :D

Vi får nog önska längre än helgen på den klockan...
 
Topp