• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

kmg

Patek
2-Faktor
Jag tror att jag talar för alla här när jag säger att det är riktigt kul att ha tillbaka @kmg i tråden igen :)

welcome-back-kmg-weve-been-waiting-for-you.jpg
Tack :). De orden värmer!
 

Tigerrrr

Rolex
2-Faktor
Fortsätter spamma. Mays Berlin-bandet krävde att få testas.
IMG_20190220_165032.jpg
IMG_20190220_183521.jpg

26/26, jämna stygn. Riktigt mjukt läder, rätt så tjockt, men inte för tjockt. Färgen är spot-on. Bra borstat spänne, tuber. Kvalitetsmässigt känns det så här direkt som snäppet över Bosphorus.
Enda negativa är de något slarviga hålen. De hade kunnat göras snyggare.

Snyggt! Ta gärna med på GTG:n den 16:e:)
 

meijlinder

Rolex
2-Faktor
Bortsett från den saknade tråden och att jag faktiskt anar att jag fått fel modell på ena bandet så är de väldigt bekväma. Bra tjocklek till min 372, mjukt läder och allmänt bra passform. Även pre-v spännet är bra.
Citerar mig själv.

Fått svar från Adem (Bosphorus) ang den saknade tråden och det jag trodde var fel band. Han ursäktade och kommer skicka två nya straps. Så riktigt bra hanterat. Alla kan göra fel och det är i sådana lägen som kundtjänst och bemötande prövas. Så dyker bara de nya upp så är det två tummar upp från mig.
 
Topp