• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Träff

Rolex
Friends Of KS
PAM(0)1305
IMG_20190326_175026_381.jpg
 
Har börjar spana efter roliga spännen, vart dock lite deppig då jag faktiskt satte skjutmåttet till spännet. Har alltid tänkt gummit va 24mm rakt av men det smalnar ju av till 22:rolleyes:
Och flesta intressanta är 24mm, planen är ju att köra med 24mm på framtida band. Men hade ju varit kul att kunna byta runt utan att behöva köpa ett specifikt till just gummit :sorry: i-landsproblem men ändå :D
 

Caravelle33

Vacheron
Nu behöver jag lite hjälp! Tittar på en klocka, säljaren har skickat lite bilder. Jag skulle behöva lite hjälp med att bedömma klockan, speciellt om den ser polerad ut eller inte och i så fall konstigt polerad eller ok. Vet inte om det är ok att posta bilder här men om någon vill vara hjälpsam så skickar jag gärna bilder. Det gäller en 422
 

Bilagor

  • upload_2019-3-27_14-44-22.jpeg
    upload_2019-3-27_14-44-22.jpeg
    138.9 KB · Visningar: 2

kmg

Patek
2-Faktor
Nu behöver jag lite hjälp! Tittar på en klocka, säljaren har skickat lite bilder. Jag skulle behöva lite hjälp med att bedömma klockan, speciellt om den ser polerad ut eller inte och i så fall konstigt polerad eller ok. Vet inte om det är ok att posta bilder här men om någon vill vara hjälpsam så skickar jag gärna bilder. Det gäller en 422
Är den på köp o sälj?
 
Topp