• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

r9t

Omega
2-Faktor
Noterar att vissa modeller visas med både läder och gummi på Panerais officiella webbsida. Innebär det att man får 2 band med i dessa fallen? Exempel nedan
EA336A9B-8C91-46DF-B6A5-E275C8E4C4F6.png



E91955EF-0D44-4295-BC11-BCFCB3A9577B.png
Ja, just den köpte jag och fick bägge
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Stort grattis!
Hur gjorde man med lådan och certet när man slaktade setet sådär? Fick du med det till din?
Edit* Det är ju såklart två cert i ett sånt set...eller? Men lådan då?
Klockan kom med certet, gummiskyddet, ett av de två tillhörande special-Ponte Vecchio-banden, ett insytt originalspänne(!), alla taggar och klistermärken, samt en ny ytterkartong, ny innerkartong och ny trålåda (alla tre av den nya och minsta modellen, dvs. inte special editions eller liknande, som kom någon gång under förra året).
 

sinner

Panerai
Vad tvättade du med?
Jag körde med galltvål och tandborste.
Jag brukar använda den kombon vid tvätt av skor och tänkte att det borde funka lika bra på band.
Ville egentligen bara fräscha upp bandet lite men det vart återställt till nyskick.

Wait what? Vilken bild är före och vilken är efter? :D
Haha, tänkte faktiskt skriva ut det under bilderna ;)
Förtydligar, vänster är efter tvätt.
Förtydligar ytterligare, Det är ett oem asso, bandet som kommer med 422:an.
 
Topp