• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hans Beck

Cartier
Provar nytt från @Hans Beck!

4B337502-4599-4511-B910-A4BFAE30768E.jpeg

Ref 728
Snyggt! Kan jag låna bilden till Instagram @tidochting.se ?
 

Floffen

Panerai
Nu är den här! Sjukt nöjd, sitter som gjutet på handleden. Gröningen vet jag dock inte riktigt om jag tokdiggar och spännet är tydligen 18 mm vilket begränsar oem-alternativen rejält... Får bli lite andra straps med andra ord :)

6CAFE1C9-52F8-41F3-BB83-7D71725B5F1C.jpeg

CF55B648-BEDD-452F-96F9-07AC54909CD3.jpeg

3E953D34-61C0-4DD7-B251-D9AAAE98C7A0.jpeg
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Nu är den här! Sjukt nöjd, sitter som gjutet på handleden. Gröningen vet jag dock inte riktigt om jag tokdiggar och spännet är tydligen 18 mm vilket begränsar oem-alternativen rejält... Får bli lite andra straps med andra ord :)

6CAFE1C9-52F8-41F3-BB83-7D71725B5F1C.jpeg

CF55B648-BEDD-452F-96F9-07AC54909CD3.jpeg

3E953D34-61C0-4DD7-B251-D9AAAE98C7A0.jpeg
Lätt att köpa ett större oem-spänne om man måste.
 

Caravelle33

Vacheron
Vad gjorde herrn? Krya
Vaknade i lördags med bröstsmärtor och svårt att andas, förkylning tänkte jag. Min fru har dock påpekat att förkylning oftast kommer med snorighet, feber, halsont osv. I dag lyckades hon få iväg mig till vårdcentral som skickade vidare till akutmottagning. Det visade sig att jag gått med en kollapsad högerlunga sedan i lördags.
 

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Vaknade i lördags med bröstsmärtor och svårt att andas, förkylning tänkte jag. Min fru har dock påpekat att förkylning oftast kommer med snorighet, feber, halsont osv. I dag lyckades hon få iväg mig till vårdcentral som skickade vidare till akutmottagning. Det visade sig att jag gått med en kollapsad högerlunga sedan i lördags.

Damn! Låter på 1177 som att det i många fall läker med tiden av sig själv, håller tummarna för en snabb återhämtning kompis
 

eeee

Cartier
2-Faktor
Vaknade i lördags med bröstsmärtor och svårt att andas, förkylning tänkte jag. Min fru har dock påpekat att förkylning oftast kommer med snorighet, feber, halsont osv. I dag lyckades hon få iväg mig till vårdcentral som skickade vidare till akutmottagning. Det visade sig att jag gått med en kollapsad högerlunga sedan i lördags.
Krya och hoppas du får en snabb återhämtning.
 

Norrland

Vacheron
2-Faktor
Har ikväll för första gången i mitt liv polerat plexiglas, tandkräm och trasa. Imponerad av resultatet, plexit som nytt igen :)
15634852752658916325858437331686.jpg
 

azcii

Patek
2-Faktor
Vaknade i lördags med bröstsmärtor och svårt att andas, förkylning tänkte jag. Min fru har dock påpekat att förkylning oftast kommer med snorighet, feber, halsont osv. I dag lyckades hon få iväg mig till vårdcentral som skickade vidare till akutmottagning. Det visade sig att jag gått med en kollapsad högerlunga sedan i lördags.
Fan vad trist, krya på dig min vän :(
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Vaknade i lördags med bröstsmärtor och svårt att andas, förkylning tänkte jag. Min fru har dock påpekat att förkylning oftast kommer med snorighet, feber, halsont osv. I dag lyckades hon få iväg mig till vårdcentral som skickade vidare till akutmottagning. Det visade sig att jag gått med en kollapsad högerlunga sedan i lördags.
Usch! Krya på dig fort!
 
Topp