• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

VanDusen

Rolex
2-Faktor
Vaknade i lördags med bröstsmärtor och svårt att andas, förkylning tänkte jag. Min fru har dock påpekat att förkylning oftast kommer med snorighet, feber, halsont osv. I dag lyckades hon få iväg mig till vårdcentral som skickade vidare till akutmottagning. Det visade sig att jag gått med en kollapsad högerlunga sedan i lördags.
Krya!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Instegspanna :D :D :D

Gröna gummit behövde en kompis...

29CCA67B-184E-4D30-A286-024CC1FCF443.jpeg


Panerai 590
 

oddface

Panerai
2-Faktor
Experimenterade lite med rörelseenergi igår, intressant nog står inte läder emot 9mm metallbitar som har hög hastighet.
Testet utfördes med italiensk ammo, italiensk picka och italiensk klocka :) första gången denna lumpenvägrare skjuter med nåt riktigt, men det var ju skoj.
IMG_20190719_171957.jpg
 

r9t

Omega
2-Faktor
Har kollat en del på gråa band, typ Mays ”dark grey 74” och Swordstrap ”Vintage Dark grey 01”, men är osäker på hur de kommer att se ut live. Har kollat deras egna bilder men om ngn här har ett liknande får ni gärna posta några foton.
Tänkt till en 560.
Tack på förhand!
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Har kollat en del på gråa band, typ Mays ”dark grey 74” och Swordstrap ”Vintage Dark grey 01”, men är osäker på hur de kommer att se ut live. Har kollat deras egna bilder men om ngn här har ett liknande får ni gärna posta några foton.
Tänkt till en 560.
Tack på förhand!
Jag har båda faktiskt. Båda är ljusare än du tror och Swordstraps är väldigt ljus. Kan leta upp lite bilder sen, men det är semestertider. :)

Mays band är fint. Det rekommenderar jag.
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Har kollat en del på gråa band, typ Mays ”dark grey 74” och Swordstrap ”Vintage Dark grey 01”, men är osäker på hur de kommer att se ut live. Har kollat deras egna bilder men om ngn här har ett liknande får ni gärna posta några foton.
Tänkt till en 560.
Tack på förhand!

Först Swordstraps...
09F4B992-1484-4CDF-B7D5-69985EC5F485.jpeg

Och sen Mays
3BC78E6D-E7F0-4AE6-A83C-F1EEAF0407CD.jpeg
8B91A6B5-681D-48C4-A0A6-8BA335D2D813.jpeg

Mays blir olika i olika ljus. :) Den är mer grå än brun, och mörkare än Swordstraps som sagt.
 
Topp