• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

VanDusen

Rolex
2-Faktor
Just det @Magnusen lovade ju att skicka bilder på Wotancrafts nato

20190717_113515.jpg
20190717_113529.jpg
20190717_113547.jpg
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Du vrider bara metallprylen för att få igenom den i spännet. För att få den att sitta på klockan skruvar du bara upp bandskruvarna och lägger bandet emot bakboetten och sen skruvar fast dem
20190723_210816.jpg
20190723_210827.jpg
Jag tänkte mest metallprylen genom spännet. I övrigt vet jag hur man får på ett nato :) Hur ser den ut när den sitter på armen?

Och var kan jag köpa?! :D Edit: hittade själv var.
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Hur levererade han? Ser bra ut (som i bra kvalitet och matchar fint). Vad körde du för specs (längder, spänne etc)?
Det gråa var fint också.
Det gråa är jag sugen på också, ja.

Det kom med Postnord, som rekommenderat brev typ.

Det är väldigt bra kvalitet. Jag har (haft) två sådana här tidigare, det ena mörkblått i 24/24 och det andra turkost i 26/26. Foton nedan. Den här gången blev det 26/26 och 125/75 vill jag minnas.

IMG_9741.jpg

BCDB1802-B393-4936-86FC-CCAF0CF239BF.jpg
 

OscarA-H

Omega
Hej!
Är galet sugen på min första Panerai. Vet någon hur det ser ut med lagerstatusen hos AD för pam00755?

Rätta mig om jag postat i fel tråd:nailbiting:
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Hej!
Är galet sugen på min första Panerai. Vet någon hur det ser ut med lagerstatusen hos AD för pam00755?

Rätta mig om jag postat i fel tråd:nailbiting:
Välkommen in i värmen! En fråga bara... är du säker på att du ska ha en 38mm? De flesta som provar större och inte hänger upp sig på siffror, köper en större modell.
 

OscarA-H

Omega
Välkommen in i värmen! En fråga bara... är du säker på att du ska ha en 38mm? De flesta som provar större och inte hänger upp sig på siffror, köper en större modell.

Förstår att detta är lite som att svära i kyrkan för er Paneristi´s men jag har lite svårt för stora och bulkiga klockor men jag gillar verkligen utseendet på Panerai. Ska dock prova 42:an också:)
 
Topp