• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Norrland

Vacheron
2-Faktor
Är alltid sugen på nya straps. Märkligt är dock att jag inte har ngt grönt, har funderat på Toshis limegröna men tycker att det är ngt för ljust.

Någon som har ngt bra bra tips på var jag kan hitta mitt nästa gröna läderband till min 112?
upload_2019-8-19_21-43-41.jpeg
Tycker att det här ser spännande ut...
https://www.mays-berlin.com/poison.html
 

Puryeah

Panerai
Någon som beställt från Bosphorus hyfsat nyligen? Beställde ett canvas för snart två månader sedan och den står fortfarande bara som ”unfulfilled”. Skickat totalt tre Mail under några veckors tid för att kolla läget men de svarar inte.

Köpt en gång där tidigare och då gick det lite smidigare i alla fall. Kör nog på en annan tillverkare nästa gång.


Edit: När man talar om trollen, fick precis ett mail där dom bad om ursäkt för förseningen och kommer skicka det imorgon.
 
Senast ändrad:

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Det här kortet hittade jag på Internet (paneristi.com).
2953e10e2b440d1d2d9b41b1d4a4e759.jpg

Den här mannen (gissar jag) har inte samma smak som jag har. Alls. Det armbandet. På den klockan. Den datumbubblan. Den sekundvisartavlan. Den statyn. Och tillråga på allt, Windows. :wideyed: To each his own.

Men jag gissar på att ni gillar't, så därför postar jag. :happyhappy:
 
Topp