• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Pre-A PAM001 på Mays-Berlin "33"

IMG_20190916_204053_304.jpg

Ta med exakt denna kombo på GTGn, tack!
 

Tvkd5

Cartier
2-Faktor
Nytt strap till 911an

Gult OEM alligator

Vetifan vad jag tycker .. ville prova något nytt, blev väl helt ok med tanke på vad det är för färg :D

20190918151057_IMG_1657_1dlel_1kdd.JPG
Ser bra ut på bilden men kan tänka mig att det är lite svårare att matcha gula bandet till övriga kläder eller väskor mm som inte brukar vara gula direkt. Eller kanske det som är tanken, att det ska kontrastera? Svarta skor, byxor o skjorta men gult alligator och skosnören kanske?? :happyhappy:
 

blackcoffee

Rolex
2-Faktor
Ser bra ut på bilden men kan tänka mig att det är lite svårare att matcha gula bandet till övriga kläder eller väskor mm som inte brukar vara gula direkt. Eller kanske det som är tanken, att det ska kontrastera? Svarta skor, byxor o skjorta men gult alligator och skosnören kanske?? :happyhappy:

Jag tittade bra länge efter det gula bandet på köp/sälj med, men eftersom jag har en svart boett på min panna tänkte jag att hur känns det att gå omkring med gulsvart egentligen? Att gå och göra reklam för Vetlanda Bandyklubb sådär ogenerat kanske inte är uppskattat överallt? ;)
 
Topp