• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Whale

Cartier
2-Faktor
Trevlig helg!
Oddface har blivit en klar favorit vad gäller kläder:)
D0EF9456-FA14-44CF-9A38-C2B3480861E4.jpeg
 

Greven78

Cartier
Efter att ha googlat lite, kikat igenom några forum och skummat igenom C24 skulle jag säga (inom Europa):

Privat = 110-120k beroende på skick och servicebehov ?
Via handlare = 115k-130k?

Svårt att ge ett exakt pris, men jag har köpt några klockor på C24 och alltid betalat under det utsatta priset. Går du direkt via handlarnas hemsidor istället för C24 sparar du dessutom oftast lite till eftersom de slipper betala arvode till C24 då (tror det är typ 3000-4000 kr).
6,5% av försäljningspriset senast jag annonserade där.
 

Tvkd5

Cartier
2-Faktor
Kontaktvägar och diskussion kring detta är som sagt redan etablerade. Den "hårda" diskussionen kickar igång om ca 1 år..
Realiseras det hela måste man förstås räkna med åtminstone ytterligare något år innan man har en eventuell pjäs i hand..
Då kommer min input här, redo att lynchas från tråden såklart, 1950-case i...badabom 45,5mm!! så blir det en kompromiss mellan 44mm och 47mm-anhängarna och snacka om ovanlig. Case closed :cigar:
 
Topp