• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Yoshiikee

Rolex
2-Faktor
Gröna oem gummit funkar till allt
512F2C86-A57A-47A5-82D4-20B6D0F67532.jpeg
 

BruceL

Omega
2-Faktor
Jag har precis köpt min första Panerai (är Rolex sen -94) och det landade i en Pam682, vad är skillnaden på den med glasbaksida kontra täckt baksida? Tänker på tjocklek och varför ändrade man? Med vänlig hälsning // Jonas
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Jag har precis köpt min första Panerai (är Rolex sen -94) och det landade i en Pam682, vad är skillnaden på den med glasbaksida kontra täckt baksida? Tänker på tjocklek och varför ändrade man? Med vänlig hälsning // Jonas
Jag tänker mig att den är en halv millimeter tunnare med täckt baksida och varför man ändrade är typiskt sånt som Panerai aldrig förklarar. Grattis till din nya klocka!
 

BruceL

Omega
2-Faktor
Jag tänker mig att den är en halv millimeter tunnare med täckt baksida och varför man ändrade är typiskt sånt som Panerai aldrig förklarar. Grattis till din nya klocka!
Tack för svar, ja jag har så små handleder och är van mindre klockor så det hade väl vart bra men å andra sidan så ser jag ju er som är vana Panerai bärare att det skall va lite bulkigt och skinnremmar som mer ser ut som skärp än klockarmband :D
 

Norrland

Vacheron
2-Faktor
Jag har precis köpt min första Panerai (är Rolex sen -94) och det landade i en Pam682, vad är skillnaden på den med glasbaksida kontra täckt baksida? Tänker på tjocklek och varför ändrade man? Med vänlig hälsning // Jonas
Det var fanimej på tiden, men med tanke på att du på nära håll följt min sjuka köp och sälj noja sen första pannan så är det ändå starkt att du vågade ta klivet :D
Kommer bli skitbra...
 
Topp