• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Norrland

Vacheron
2-Faktor
sPAM 190
C901CC0A-8741-47C7-B4F0-B503E47265BC.jpeg
sPAMatts
 

kmg

Patek
2-Faktor

Norrland

Vacheron
2-Faktor
Om det mot förmodan är någon som går runt och funderar på om det skiljer ngt i vikt på en 061 och en 564, dvs gamla vs nya caset och olika urverk så kan jag meddela att dom på grammet väger lika, 108gr med identiska strap :happyhappy:
 

konkret

Cartier
2-Faktor
Återigen fastnat för Panerai men aldrig kommit till skott.

Jag är ute efter en klocka att ha på fritiden/semestrar som klarar av det ena och det andra. Funderar på en Pam510 då jag tror jag hellre har en manuell än automatisk om den främst ska bäras på helger etc och eventuellt träningspass. Är det en bra fritidsklocka tycker ni?:)
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Återigen fastnat för Panerai men aldrig kommit till skott.

Jag är ute efter en klocka att ha på fritiden/semestrar som klarar av det ena och det andra. Funderar på en Pam510 då jag tror jag hellre har en manuell än automatisk om den främst ska bäras på helger etc och eventuellt träningspass. Är det en bra fritidsklocka tycker ni?:)
Asbra. :D Köp, bara köp.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Återigen fastnat för Panerai men aldrig kommit till skott.

Jag är ute efter en klocka att ha på fritiden/semestrar som klarar av det ena och det andra. Funderar på en Pam510 då jag tror jag hellre har en manuell än automatisk om den främst ska bäras på helger etc och eventuellt träningspass. Är det en bra fritidsklocka tycker ni?:)
Absolut, det är en bra och hård klocka.

Vill du ha en sandwichtavla får du kika på ex från innan 2015, Q serien och bakåt.
 

Caravelle33

Vacheron
Återigen fastnat för Panerai men aldrig kommit till skott.

Jag är ute efter en klocka att ha på fritiden/semestrar som klarar av det ena och det andra. Funderar på en Pam510 då jag tror jag hellre har en manuell än automatisk om den främst ska bäras på helger etc och eventuellt träningspass. Är det en bra fritidsklocka tycker ni?:)
Köp! Köp! Köp!
 
Topp