• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Faktahjäp sökes
Svag för siffror "runt om" - t ex 359 och 164 svårt att hitta en vettig just nu. Någon kunnig här som känner till ngn ytterligare modell med urtavla med siffror på "alla" positioner?
-Ja, jag vet att boetterna på exemplen ovan är olika...
Tack för att du orkade läsa.
630?

Men by all means, köp 359 som ligger ute på KS nu.

Siffror runt om kallas "Arabic dial". Finns ganska många. Här kan du kolla typ alla modeller visuellt. http://watchbase.com/panerai
 
Senast ändrad:

Luminor

Cartier
2-Faktor
IMG_3063.JPG
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Skämskudde på! Tyvärr har den inte sandwich vilket jag vill ha. Trodde alla 112 hade det?? Tydligen inte. Varför hittar jag inte annonsen för jag söker PAM112 i köp/sälj?
Du kanske söker på fel ord....och bara i rubrik?
Det står ju inte pam112 i säljarens rubrik
Vidga sökningen helt enkelt
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Om någon är sugen på en 372 - hojta till.. Funderar på att sälja då jag eventuellt har annan Panerai på G som är för lik denna ;)

2015, fullset osv.. Pm för mer info. Inga fel på klockan, kolla min posthistorik för skick osv, har postat ca 1000 bilder på den.. finns en ytlig repa på kronskyddet som enkelt går att borsta bort om man vill, liten ding på glasringen (så liten att den knappt syns på bilderna) och andra små spår av användning i form av hairlines.. ja ni som varit på GTG:erna vet vad det handlar om.

Tänkte mig runt 50 för den iaf.

Jag hoppas det är en 587:a du fått tag på. Den är fin.
 
Topp