• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

INSANE

Panerai
2-Faktor
Living the good life fortsätter.
IMG_1157.JPG
Måste åka till landet och basta snart känner jag... ;)
 

azcii

Patek
2-Faktor
Frågade en säljare om pris på en blå Bronzo, fick detta svar... :greedy:

Thanks for your interest.

This is a very rare watch and we are accepting offers from our customers. Customer with the highest bid will have the privilege to purchase the watch.

Current highest bid is 29000€.

Please let us know your offer.
 
Senast ändrad:

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Frågade en säljare om pris på en blå Bronzo han säljer, fick detta svar... :greedy:

Thanks for your interest.

This is a very rare watch and we are accepting offers from our customers. Customer with the highest bid will have the privilege to purchase the watch.

Current highest bid is 29000€.

Please let us know your offer.
Vilket jävla skämt alltså.. :(

USA-boutiquerna släpar efter lite; hörde senast igår då han meddelade att han ännu inte vet exakt när de kommer till butik. Han vet att han får två men hoppas på tre..
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Frågade en säljare om pris på en blå Bronzo han säljer, fick detta svar... :greedy:

Thanks for your interest.

This is a very rare watch and we are accepting offers from our customers. Customer with the highest bid will have the privilege to purchase the watch.

Current highest bid is 29000€.

Please let us know your offer.
:nailbiting:
 

PJW

Audemars
2-Faktor
Frågade en säljare om pris på en blå Bronzo han säljer, fick detta svar... :greedy:

Thanks for your interest.

This is a very rare watch and we are accepting offers from our customers. Customer with the highest bid will have the privilege to purchase the watch.

Current highest bid is 29000€.

Please let us know your offer.
De fuq. Förmodar att det är en privat/tredjepartssäljare och inte en AD?
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Njae, vet inte riktigt. Han lär ha super-vip:s som vill ha och han kan eventuellt få krav på sig, typ "den som köper måste köpa minst en Panna till för 10k USD samtidigt"..
Högst oklart om han låter mig få köpa en. Jag är iaf "highlightad" på hans lista och vi har ju talats vid f2f vid två tillfällen och haft jäkligt trevligt och där jag smörat så gott jag har kunnat..
 

Luminor

Cartier
2-Faktor
Ni som provat case i titan, hur upplever ni dom?
Tycker att de ser fina ut och gillar de bruna tavlorna som finns på 346 & 564.
 

Luminor

Cartier
2-Faktor
Njae, vet inte riktigt. Han lär ha super-vip:s som vill ha och han kan eventuellt få krav på sig, typ "den som köper måste köpa minst en Panna till för 10k USD samtidigt"..
Högst oklart om han låter mig få köpa en. Jag är iaf "highlightad" på hans lista och vi har ju talats vid f2f vid två tillfällen och haft jäkligt trevligt och där jag smörat så gott jag har kunnat..
Vad kommer listpris ligga på?
Om du har någon aning
 
Topp