• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

kmg

Patek
2-Faktor
Noterar efter att ha blivit ägare till klocka med 24 mm-band att utbudet är mycket större än för klockor med 26 mm mellan luggarna. Nu jäklar ska det shoppas. Fast tanken har också slagit mig att bara köpa oem-band och så blir det färre band/ år.
 

m_s

Patek
2-Faktor
Noterar efter att ha blivit ägare till klocka med 24 mm-band att utbudet är mycket större än för klockor med 26 mm mellan luggarna. Nu jäklar ska det shoppas. Fast tanken har också slagit mig att bara köpa oem-band och så blir det färre band/ år.
Skulle säga att du hittar de roligaste banden utanför OEM. Surfa till Bosphorus Leather och hälsa Adem från mig ;)
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Noterar efter att ha blivit ägare till klocka med 24 mm-band att utbudet är mycket större än för klockor med 26 mm mellan luggarna. Nu jäklar ska det shoppas. Fast tanken har också slagit mig att bara köpa oem-band och så blir det färre band/ år.
Jag tror jag har en eller två strapsisar att dela med mig av också, om du vill ha. :D
 
  • Like
Reactions: kmg

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Btw, om någon vill köpa ett välskött och inte speciellt använt 26mm brunt asso, hör av er ... jag har nämligen 2. Känns lite onödigt. :)
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
756
EAF4F50A-99A4-4C82-A35C-E689EF5515B8.jpeg
 

kmg

Patek
2-Faktor
Kan inte beskriva med ord hur nöjd jag är med denna klocka.

316A911F-D0D8-4A45-A8EF-85160033FFFE.jpeg


För er som funderat på det här sandfärgade assot så kan jag varmt rekommendera det. Redan börjat mjukna. Färgen är lättburen då den är ganska kall (innehåller rätt lite rött). Blir spännande att följa patineringen.
 
Topp